fotobywilma

Alla inlägg under april 2011

Av wilma ♥ - 9 april 2011 19:02

ville bara önska alla en mysig lördags kväll ! 

Kommer själv att ha det super mysigt ;) 

med god mat och en ritkigt god efterätt. 

hörs imorgon.


/wilma

Av wilma ♥ - 9 april 2011 12:21

Idag fyller min storebror 27 år, grattis :) 


Hej bloggen ! 

Har lottat ut dagens blogg.. men ni får reda på vem det blir i slutet av inlägget.

Idag ska jag inte göra så mycket.

Kanske baka en kladdkaka eller någon annan kaka till ikväll ! 

Nu har jag inget att blogga om.. så här kommer dagens blogg. 


grattis söta nathalie ♥

http://nathalievictoriaa.bloggplatsen.se

/ wilma  

Av wilma ♥ - 8 april 2011 14:35

Hej ,slutade skolan för en timme sen.

Sen hämtade mamma mig ! 

Hon har varit i thailand så jag fick två armband och en scarf. 

Taaaaaaaaaaaack :D 

Har lottat ut dagens blogg.. 

& det blir *trummvirvel* .. 


grattis älskade mimmi ! ♥

http://boxoflove.bloggplatsen.se


/ wilma 

Av wilma ♥ - 7 april 2011 16:54

åker hem från emma om en halvtimme.. 

tack för dagarna ! <3


/ wilma 



Av wilma ♥ - 7 april 2011 15:06

Hej bloggen ! :) <3

Kom nyss hem, slutade två men stack till min gamla skola och sökte prao.

Hon skulle se om det gick med rekotorn, men hon var inte där..

Så jag lämnade lite papper och sånt. 


Jag hade tänkt att typ ha dagens eller veckans blogg.

Eller något sånt lite roligt, för ibland har jag inget att blogga om.

Men kommentera detta inlägget om ni vill vara med ! 

Ni kan också anmäla er via www.bilddagboken.se, det går lika bra.


/ wilma 


gammal bild.. 


 

Av wilma ♥ - 6 april 2011 14:37

Hej bloggen ;) 

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen.

Var hos tandläkaren och satt dit tandställning i underkäken.

Fast det känns ingenting så det är chill !

Ikväll blir det träning och lagfoto, kanske kommer upp en dag på bloggen..

Who knows ? 

Väntar på emma som slutar fem i 3, och orkar inte blogga mer..

Så hejdå och ha det bäst !


/ wilma

Av wilma ♥ - 4 april 2011 17:00

Jag och emma ska snart sticka på träning.. men tänkte bjuda

på några bilder ifrån helgen, ses <3 


/ wilma


                   

Av wilma ♥ - 3 april 2011 14:09

Hej bloggen ! 

Sitter hos Emma nu och har nyss kollat på morden i sandhamn,

& väntar på att mean girls 2 ska laddas ner så vi kan se på den ! 

Såg den i förr går också men hann bara se typ halva..


Igår så hade jag , emma och mimmi som sagt en myskväll.

& kollade på bio, kan verkligen rekommendera " hur många lingon finns det i världen " den var sjukt rolig !

Så kvällen och dagen igår var riktigt roliga.

Måååååste göras om !

Kommer nog bilder en annan dag ;) 


/ wilma

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards