fotobywilma

Alla inlägg under april 2011

Av wilma ♥ - 13 april 2011 14:43

Hej bloggen ! 

Onsdag idag , har faktiskt längtat efter att blogga.

Kanske låter lite konstigt , men så ligger det till.

Blev faktiskt ganska nöjd med min nya design, kanske gör några små ändringar, fast inget stort alltså.

Idag blir det träning vid sju som varar till klockan åtta.

Sen blir det bara hem och mysa framför tvn.


DAGENS BLOGG


grattis söta sofia ! ♥

http://ssofiasfoton.bloggplatsen.se


/ wilma   

Av wilma ♥ - 12 april 2011 18:56

Har redan trättnat på min design, höhö.

Alltså jag tycker att den är alldeles för mörk,

det är ju VÅR nu, fast det var inte så vårigt väder idag.

Men .. gärset har börjat bli grönt och träden knoppar.

Så jag ska fixa ny header och design senare.

Fast först ska jag äta ! 

puss på nosen :) 


/ wilma 

Av wilma ♥ - 12 april 2011 13:07

Haha, ganska många inlägg i dag.

Men det är väl bara posetivit ? 

Har avslutat min omröstning, som jag har haft jätte länge.. 

& ingen röstade längre så.. här kommer resultatet.


 

Visst, jag kan försöka bjuda på en bild i nästan varenda inlägg.

Fast jag har blivit bättre på det sen jag startade omröstningen.


GLÖM INTE RÖSTA I DEN NYA OMRÖSTNINGEN ! :) 

/ wilma 

Av wilma ♥ - 12 april 2011 12:56

Är inte riktigt klar, men orkar inte mer just nu. 

Ska nog sätta på en film och mysa lite ! 

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL DAGENS BLOGG ;)


/ wilma 

Av wilma ♥ - 12 april 2011 12:19

BLOGGEN UNDER RENOVERING ! 
har nyss fixat ny header, så tänkte sätta in den och ändra lite design ! 


DAGENS BLOGG


 

grattis gabriella bästavän ♥

http://lifeisgreen.bloggplatsen.se



/ wilma

Av wilma ♥ - 12 april 2011 11:10

Ja, då var man sjuk idag.. 

Fast har typ bara ont i huvudet och är förskyld.

Så kan nog gå till skolan imorgon ! 

Sen vid 5 så ska jag med mamma och klippa mina hund.

Men jag följer bara med för att det finns massa valpar där.

Dom är 12 stycken, fast två olika kullar, så den ena är 2 och en halv veckan,

och den andra är en och en halv veckan, cute ! 

Ni ska få några bilder från kvällen med mimmi och emma ;) 


/ wilma 


                  

vi bara flippar ! :)

Av wilma ♥ - 11 april 2011 16:27

Hej bloggen, efter skolan stack jag och mamma till stan.

Var bara där en halvtimme för vi skulle bara handla nya converse till mig.

Blev ett par höga vita, sjukt fina :D 

Sen när jag kom hem så stog det ett paket med jordgubbar i kylen.

Så jag tog de och chokladsås och käkade utomhus, sjukt härligt väder ju ! 

Just nu håller mimmi på att skicka bilderna sen förra lördagen till mig.

Ni kan få se de typ imorgon ? 

& idag fick jag även min ps tröja. 

Klockan 17.30 blir det träning, HOPPAS UTOMHUS ! 


DAGENS BLOGG

grattis emma bästavän ♥

http://emmasbilder.bloggplatsen.se


/ wilma  

Av wilma ♥ - 10 april 2011 09:21

Godmorgon alla fina läsare ! ♥ 

Vaknade nyss. 

Ikväll så kommer lite av släkten hit. 

Inte så många men.. ska fira min bror lite till :) 

Sen ska jag på kick-off klockan 12.

Inte så jätte sugen .. men jaja får väl stå ut! 

Bli säkert ganska kul ändån. 


DAGENS BLOGG KOMMER NU ! 


grattis bästa kajsa ! ♥

http://kajsans.devote.se 


/ wilma

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards