fotobywilma

Alla inlägg under april 2011

Av wilma ♥ - 19 april 2011 19:37

Tjeenare!

Först så var jag på läger till klockan 3.

Sen byte jag om och sen åkte jag till kg.

Där var Emma, Ebba, Gabriella, Ida, Emma A, Tobbe, Simon, Hampus & Viktor.

Sen efter typ en timme så gick jag och Emma hem till henne.

Så fotade vi lite typ sen satt vi vid datorn.

Sen åkte jag hem vid kvart över 6.

& nu har jag fotat lite, mihihihi.

Blev inte så många bilder, hittade en speciell funktion på kameran så det blev fina bilder, men det tog mycket på minnet!


DAGENS BLOGG


grattis gulliga emilia ! ♥






/ wilma 

Av wilma ♥ - 18 april 2011 21:43

Ville bara säga att det blir ingen bra uppdatering imorgon..

Först ska jag på läger till typ 3-4, sen sticker jag till kg.

Med typ Emma,Gabriella,Ida och kanske någon mer får väl se.

Så blir väl något inlägg imorgon kväll eller något..

Jaja gooooooooodnatt :)


bebis ♥


/ wilma  

Av wilma ♥ - 18 april 2011 18:24

HELLUUUU!

här kommer lite fler bilder.

och glöm inte att anmäla er till tävlingen!


                   

säg gärna vad ni tycker!    / wilma 











Av wilma ♥ - 18 april 2011 15:59

  

FOTOTÄVLING

påsk...


Regler:

1. Man måste ha tagit bilden själv!

2. Den ska vara oredigerad

3. Sista dagen man kan skicka in sin bild är 30/4

4. Jag väljer ut de 3 finaste , så får ni rösta till den 5 maj.

5. Sen utser jag en vinnare, som vinner ett hemligt pris!

LYCKA TILL :) 


/ wilma 


Av wilma ♥ - 18 april 2011 15:44

grattis bästa felizia ! ♥  

http://feliziaolsson.bloggplatsen.se


/ wilma 

Av wilma ♥ - 18 april 2011 15:31

sitter här med min nya bästavän.. CANON EOS 400D , som rockar!

alltså den är äntligen min, bara min!!!!

ni ska få några bilder + att jag ska starta en tävling.. som jag skriver om i nästa inlägg, kommer i alla fall vara en foto tävling om påsken!

ingen träning idag..            kommer nog fler senare :) 



/ wilma 


Av wilma ♥ - 18 april 2011 07:58

godmorgon, snabbt inlägg.. 

för er som vill ha fler besökare.. bli medlem här:


/ wilma

Av wilma ♥ - 17 april 2011 16:59

Tjeeeeena! 

Jag är så sjukt trött just nu.. orkar knappt blogga, så blir ett kort inlägg.

Har fixat en header, fast vet inte om jag ska lägga upp den, jag tror jag ska göra det.. jag blir aldrig nöjd med min design!


/ wilma 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards