fotobywilma

Alla inlägg den 26 april 2011

Av wilma ♥ - 26 april 2011 21:41

Hej bloggen , är ganska trött så ska snart för mig i ordning inför natten.

Jag är faktiskt riktigt glad över den galet bra statistiken idag.

Vissa kanske tycker det är lite, men då får ni väl tycka det.

Har nog aldrig haft så här många besökare innan, men det är tack vare,

www.bloggtrafik.nu.. tycker att alla som vill ha fler besökare ska prova det!

De lovade att jag skulle få 60-70 besökare per dag om jag var aktiv.

Och det verkar funka ganska bra!

Men.. jag tycker att ni är riktigt dåliga på att kommentera!

Om ni tycker bloggen saknar något, varför inte bara slänga in en kommentar? 

Så det får ni allt bättra er på, såg på min förra blogg som jag hade för typ ett år sen?

Där hade jag ungefär 4-10 kommentarer på varje inlägg och nu har jag typ högst 4? 

AJAAAAA GODNATT :) 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 26 april 2011 15:24

Hej , precis duschat, behövdes!!

Sitter just nu och äter det sista av mitt påskägg, blev så himla godis sugen ;) 

GLÖM INTE ANMÄLA ER OCH SKICKA IN BILDER TILL PÅSKTÄVLINGEN!

Vill gärna ha så många deltagare som är möjligt!

Ajjja, ville bara säga det, ha det gott 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 26 april 2011 13:49

Tjeeeenare bloggen !

Kom hem för typ tjogo minuter sen från skolan.

Fick sluta en timme tidigare, HAPPYFACE.

Så nu har jag inget att göra.. någon som vill hitta på något? 

Skriv på msn eller skicka sms, eller något..

Skolan idag var faktiskt helt okej , lite segt men jaja!

Det var ju första dagen efter lovet,så det får man väl tycka.

HEEEEEEEEEEJJJJJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

/ wilma 


DAGENS BLOGG

   

grattis julia ! ♥

http://julialilje.blogg.se 


DAGENS OUTFIT

byxor NYA - bikbok

tröja NY - bikbok

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards