fotobywilma

Alla inlägg under augusti 2011

Av wilma ♥ - 31 augusti 2011 21:06

Ska berätta lite om dagen..

jag & michaela vaknade typ vid 10, vi gick upp och åt frukost.

sen sega vi lite & sen tog vi på oss xd 

efter det så åt vi lunch och jag gick ut med min hund, sen stack vi till stan!

där träffa vi alfons, så gick vi till handelsbanken & hämta ut mitt id. 

sen gick vi till stadium & alfons prova en onepice, snyggt! 

efter det gick vi till glitter & michaela köpte en ear cuff & jag en ring, ugglering. 

efter det fick vi till min tanläkare.. 

så skulle alexander komma efter det.. men han kom precis när bussen hade kommit!

så jag stack hem & skulle egentligen packat till träningen.. men jag har nog stukat min handled, tyvärr! 

men jag stack till emma & ebba var där också.. de mobbade mig :( 

sen åkte vi på träningen & jag bara satt och tittade på! 

blev sur att jag inte kunde vara med, saaaaaaaaadface. 

aja, imorgon är det föräldrarmöte på klubben vid 6. 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 30 augusti 2011 14:48

hejhej, ikväll är det ju skoldisco på the tivoli! 

snart kommer nog michaela hit & då åker vi till felizia så är julia där också.

vi ska äta lite & fixa oss där!

sen sover antagligen michaela här inatt ♥

/ wilma 

 

Av wilma ♥ - 29 augusti 2011 21:30

hejhej, sitter & kollar på svenska hollywood fruar just nu! 

idag var vi på brännbolls tunering, vi kom typ 3a tror jag? 

& jag & julia ringde A och han svara , shit vad vi blev glada :)  

sen stack julia med mig hem & vi åt lite & kolla lite saker på datorn. 

sen tog hon bussen hem vid tio över tre. 

sen stack jag ner till ebba & vi busringde lite, mihihihi. 

emma kom också efter ett tag.

klockan halv sju var det då träningen, den var jätte rolig! 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 28 augusti 2011 18:47

Jao, rubriken säger mycket, hif vann med 2-0 efter två snygga mål av patronen och mahlangu! riktigt rolig match dessutom. vi hade ju sånna vip biljetter så vi gick in en annan ingång osv.. så när vi skulle gå hem träffade vi alexander gerndt där! 

sååååååååååå snygg han är ! ♥

imorgon så kommer michaela & emelie till mig på morgonen sen så sticker vi till norvalla på brännbolls tunering hela dagen med klassen. 

sen efter det tar jag bussen till ebiis & är där tills vi ska dra till träningen! 

puss&kram 


 

Av wilma ♥ - 27 augusti 2011 16:15

Hejjsan bloggen! 

om bara en liten stund ska jag & pappa cykla iväg. 

vi ska till emma & hennes familj på kräfskiva.

gabriellas,hannas,emmas,emmas & min familj kommer! 

förra året var det i alla fall sjukt kul, hoppas på det nu också :) 

har nyss fönat mitt hår & tagit på mig kläder.

efter detta inlägget ska jag platta håret sen är jag klart! 

puss&kram 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 27 augusti 2011 15:58

  hif - örebro

Av wilma ♥ - 25 augusti 2011 15:54

Hejhej, kom nyss hem från skolan.. 

Skulle egentligen hängt med emelie hem men ingen kunde hämta mig sen.. 

Så det får väl bli en annan dag! 

Har lite träningsvärk i benen sen igår, men det går.

Nu ska jag laga lite nudlar som jag är så himla duktig på! ♥

/ wilma


Av wilma ♥ - 24 augusti 2011 21:46

Hejhej, fett skönt att träna idag & kul var det!

verkar vara riktigt schyssta tränare & de andra i laget.

orkar inte berätta mer nu, är riktigt trött från lägret fortfarande.. 

FELLLLLLLLLLLLIZIA D: 

hahaah, nejdå det var inte ditt fel, bara liiiiiiiiiite! 

ska föna håret nu sen så ska jag dejta min kudde :) 

puss& kram ♥

/ wilma 


 

imorgon ska ni få en hel drös med massa gamla & pinsamma bilder! 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards