fotobywilma

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

WHEN I FIRST SAW YOU..

Av wilma ♥ - 3 oktober 2011 17:54

lovade ju er ett inlägg innan träningen idag, och löften är till för att hållas? 

får bli ett ganska snabbt inlägg.. sticker till träningen om tio minuter.

sitter iallafall här ombytt inför jogging!

springer alltid första halvtimmen på träningen oftast väldigt skönt!

nu ska jag packa det sista så hörs vi ♥


   random jätte gammal bild!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma ♥ - 8 oktober 2011 11:00

tjenare ny blogg, orkar inte bloggplatsen längre nu är den denna som gäller http://photobywilmaa.devote.se ...

Av wilma ♥ - 7 oktober 2011 22:10

har precis kollat lite på idol! hejar på Moa, Amanda P & André typ..  vet inte riktigt vem jag hejar på ännu men de tre är riktigt bra.  nu ska jag ta ett glas läsk och se om det finns något roligt på tv. vi ses imorgon ♥ ...

Av wilma ♥ - 7 oktober 2011 19:06


hejhej bloggen, blir ett snabbt inlägg för vi ska äta nu..  men idag har jag iallafall tillbringat dagen med Elsa och Matilda.  det var verkligen jätteroligt, tack för dagen ♥  imorgon är det match i eslöv.  ska möta eslövs andra lag t...

Av wilma ♥ - 7 oktober 2011 18:59


http://lifeisgreen.bloggplatsen.se  en väldigt fin blogg som ägs av en väldigt fin tjej helt enkelt.  hon skriver mest om sin vardag, handboll och fotografering.  hon skriver bra så det gör bloggen roligare.  tycker absolut att ni ska besöka ...

Av wilma ♥ - 6 oktober 2011 16:12


hejhej, kom hem för en halvtimme sen ungefär.. slutade kvart över tre idag, fast började ju tio så det gör inget.  imorgon följer Elsa och Matilda med mig hem från skolan.  och vi har så mycket att göra, ni vill inte veta! sitter och äter lit...

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards