fotobywilma

Alla inlägg under juni 2011

Av wilma ♥ - 29 juni 2011 22:05

rubriken säger faktiskt ganska mycket.. 

har knappt inte någon tid att blogga just nu, det är så mycket som händer.

idag vid lunch stack jag och amy ner på stranden & efter en liten stund kom emma. 

vi badade, köpte slush och solade lite.

efter det gick vi till bassängerna och smet in där, i alla fall jag och emma hahahah! 

vi badade en stund sen gick jag och emma till minigolfen och handlade godis, men amy stannade kvar och vaktade sakerna. när vi kom tillbaka skulle amy hem.

men jag och emma stannade kvar en stund till och badade. 

sen efter en stund gick vi upp och kollade på klockan som stod på kvart i 5! 

vi skulle ju på träning klockan halv 6, så vi cyklade snabbt hem och bytte om.

vi hann, så skillade som vi är så.. 

träningen var ganska rolig, vi spelade turnering hela träningen. 

fast det fanns ju inte luftsak inne i hallen så där var det nog 25-30 grader. 

sen sprang vi ju typ hela tiden och fick inte gå ut och ta luft..

men vi klarade oss, precis. 

och nu sitter jag här och degar. imorgon vid ett så tar jag,emma,emma & ebba bussen till olympia och ser hif-köpenhamn. sen efter det åker jag och emma hem till lilla mimmi och ska sova där och ha det riktigt mysigt! 

/ wilma 


 

mina söta ungar

Av wilma ♥ - 29 juni 2011 09:47

nu ska jag gå ut i solen och äta min goda frukost, sen vid tio i tolv sticker jag till stranden och träffar amy där. kanske någon mer får se.. 

puss & kram / wilma      



















Av wilma ♥ - 28 juni 2011 21:46

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har spelat med julia andersson.

sen åkte jag hem snabbt byte om sen åkte vi ut till rydebäck och firade oscar som blev fjortis idag, grattis ;) 

imorgon blir det nog stranden med amy, sen på torsdag ska jag sova över med mimmi & emma. kommer bli så sjukt nice. nästa vecka kommer bli mega bäst, då handbolls laget åker till partille och spelar partille cup! 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 27 juni 2011 21:12

HIF - HALMSTAD 2 - 1 (a) 


Heeej alla söta läsare. 

idag har jag varit med amy nästan hela dagen, stack dit vid halv ett och var där till halv sex. för klockan halv sex stack jag på träning.

ingen rolig träning alls, gjorde nästan samma sak hela träningen.. 

& vi var inne, det var så sjukt fint väder ju :(

pratar med robyn i telefon nu, så ska dra

/ wilma 

 

Av wilma ♥ - 27 juni 2011 12:04

 

t-shirt - bondelid

shorts - zara

armband 

Av wilma ♥ - 27 juni 2011 11:36

Drar till amy nu när jag gjort mig i ordning.

har saknat henne mega mycket ♥

/ wilma 



Av wilma ♥ - 27 juni 2011 10:40

gooooodmorgon alla läsare! 

vaknade ungefär halv tio tror jag..

idag har jag inte planerat något speciellt, kanske sticker till kg sen eller något. 

ska i alla fall hitta på något och inte bara sitta här och dega.

ikväll är det träning, tror vi ska vara på kg och träna.

ska bli kul, för jag är riktigt sugen på att träna idag.

dagens outfit kommer antagligen senare men nu ska jag dra, puss & kram

/ wilma  


 

Av wilma ♥ - 26 juni 2011 19:40

Hej bloggen, har nyss ätit marsmellows med choklad överdrag & grillade de!

RIKTIGT RIKTIGT GOOOOTT ♥

imorgon är det träning , antagligen på kg. 

& imorgon om en vecka så åker vi till P A R T I L L E C U P :D 

kommer bli så sjukt nice, för vårt lag är ju bäst? 

vi ska möta ett svenskt lag, ett tyskt, ett danskt & två norska i gruppspelet.

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards