fotobywilma

Alla inlägg den 24 april 2011

Av wilma ♥ - 24 april 2011 17:14

Hej bloggen!

Om typ en halvtimme sticker jag till min moster och hennes man.

Gabriella åkte för typ en tjugo minuter sen.. fast vi har haft det roligt.

Vi har köpt glass, haft typ vattenkrig.. & FOTAT :D 

Gabriella har nog de flesta bilderna på oss på hennes kamera.

Men jag tog några också med min.

Aja hejdå, kommer inga fler inlägg idag, kommer nog hem ganska sent!

/ wilma


KVÄLLENS OUTFIT


inte jätte bra bild, menmen

blus - gina

tights - typ hm?


 

Av wilma ♥ - 24 april 2011 10:25

Godmorgon alla söta :) 

Idag ska jag vara med Gabriella, sen vid halv 6 ska jag till min moster!

Så ska vi äta där och lite sånt.

ALLTSÅ BLÄ PÅSKLOVET ÄR SNART SLUT!

Men lovet har varit riktigt roligt.

& vädret har varit riktigt awesome.

Tur att man är ledig imorgon också.


Gabriella kommer nog hit vid lunch eller något.

Så är vi väl till fem eller något? 

Nu ska jag äta frukost , byeeee

/ wilma 


 


DAGENS BLOGG


grattis ellen ! ♥

http://ellenjosefin.devote.se 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards