fotobywilma

Alla inlägg under april 2011

Av wilma ♥ - 30 april 2011 21:39

Hej! Kom hem från råå för en stund sen.

Har varit där sen typ halv 8? 

Jag och Emma cyklade ner lite tidigare för att vi skulle köpa en glass på sommarköket.

Det blev en av de nya cornetto enigma, hallon .. den var fatiskt ritkigt god, så den kommer jag nog köpa någon mer gång, tycker ni ska smaka den!

Emma följer med mig hem sen, för vi ska sova över idag igen.

Nu ska vi äta lite paj, så hejdå! 


/ wilma 


 

HAHAHHAHAHAHAH BILDEN?!

Av wilma ♥ - 30 april 2011 16:51

Hejsan bloggen!

Har ganska brottom.. min familj ska hem till emma, roligt!

Ni får dagens outfit nuuuuuu!

puss&kram

/ wilma 


DAGENS OUTFIT


 

blus - sisters

chinos - gina

sen ska jag ha lite smycke.. 


/ wilma 

Av wilma ♥ - 29 april 2011 17:49

Hej !

Sitter hos emma just nu och bloggar, hon byter nog om..

som hon har gjort nu 3 gånger , hahahaha!

Hon är lite speciell , ja.

Jag kom hit vid typ 4?

Sen stack vi till kg, fast det hände inget där så vi gick hem..

Sen fota vi och åt lite mackor och oboy.

& sen ikväll ska vi äta tacos och köpa glass på sommarköket, riktigt mysigt.

Dagens blogg kommer, men inte dagens outfit..

/ wilma


 

grattis kelly ! <3

http://kkellyytruong.blogg.se

Av wilma ♥ - 28 april 2011 21:16

Sitter just nu och kollar på lyxfällan , fast det är paus.

Idag handlar det om en tjej som är typ 20-25? 

& hon är riktigt dum i huvudet, hahahaha, allvarligt talat!

Väldigt viktigt inlägg, fast nä. 

Sista inlägget för idag , så säger väl tack för idag och godnatt ♥

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 28 april 2011 18:28

Ännu fler besökare igår, men idag så verkare det ha sjunkit, bara för att jag inte orkar samla poäng på bloggtrafik.nu. så får väl göra det nu!


Hejsan, har nyss ätit & varit ute med min hund!

Kom hem från michaela vid 6? 

Jag var med Michaela, Emilia & Emelie.. det var faktiskt kuuuuuul ;) 

Jag och michaela gjorde ju värsta gourmet såsen till emilia och emelie med bostongurka, aioli, soya, senap, remoulad, grädde, glass, margarin, gamal créam fresh och lite annat också .. kommer inte ihåg. Sen så gick vil till de så vi bara doppade kakor i " såsen " och de smakade, fast det tyckte ju inte det var särskilt gott.. men jaja, det var väl kul ändån!


Imorgon blir det att sova över med emma!

Kommer säkert fota några bilder som kommer upp på bloggen.

Aja kramkram!

/ wilma 


DAGENS OUTFIT


 

byxor - bikbok

linne - hm

tröja - gina


DAGENS BLOGG

grattis hanna ! ♥

http://hannasante.blogg.se    

Av wilma ♥ - 27 april 2011 20:50

Ja, bra statistik idag igen, 60 unika besökare redan!

Alltså jag får snart damp!!

Först så ska jag betala mina föräldrar 500 kronor för systemkameran som de fick lägga till! Sen så idag kom det en sån lapp från biblioteket att jag hade glömt lämna tillbaka mina böcker och jag ska "böta" 350 kronor.. och det ska inte barn göra.

Eller något sånt, alla säger det i alla fall att barn inte behöver böta, utan bara får påminnelser. Men nu måste jag alltså betala. Men ska gå dit i morgon på lunchen och säga som det är , så sa mamma att det i bästa fall kanske river räkningen (HOPPAS!)


Väldigt intressant , men så är det, hoppas att ni antecknade till intresse klubben!

Jaja, bjuder på lite bilder nu ;) 

/ wilma 


 

eller ni får en.. jag orkar inte ladda upp, HAHA

Av wilma ♥ - 27 april 2011 15:00

Hej bloggläsare :) 

Idag har jag varit i skolan , och kom hem för ungefär.. 40 minuter sen, slutade 13.50

Det verkar som att statistiken håller i sig!

Häääärligt, igår var det ju hela 62 unika besökare..

& just nu är det uppe i 35? 


Ikväll så blir det träning, dubbelt!

Kände att det blev för lite med handboll bara en dag iveckan.

Så varje onsdag om jag orkar så köra jag dubbelt.

Ni ska få dagens blogg och outfit nu!

Kommer kanske ett inlägg ikväll , kommer hem vid halv 9..

Så vi får väl se!

/ wilma 


DAGENS OUTFIT


tröja - vero moda

linne - hm

byxor - bikbok


DAGENS BLOGG


   

hitta ingen bild på dig.. fick bli en du tagit istället.

grattis hanna ! ♥

http://himmlapyssligt.blogspot.com

Av wilma ♥ - 26 april 2011 21:41

Hej bloggen , är ganska trött så ska snart för mig i ordning inför natten.

Jag är faktiskt riktigt glad över den galet bra statistiken idag.

Vissa kanske tycker det är lite, men då får ni väl tycka det.

Har nog aldrig haft så här många besökare innan, men det är tack vare,

www.bloggtrafik.nu.. tycker att alla som vill ha fler besökare ska prova det!

De lovade att jag skulle få 60-70 besökare per dag om jag var aktiv.

Och det verkar funka ganska bra!

Men.. jag tycker att ni är riktigt dåliga på att kommentera!

Om ni tycker bloggen saknar något, varför inte bara slänga in en kommentar? 

Så det får ni allt bättra er på, såg på min förra blogg som jag hade för typ ett år sen?

Där hade jag ungefär 4-10 kommentarer på varje inlägg och nu har jag typ högst 4? 

AJAAAAA GODNATT :) 

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards