fotobywilma

Alla inlägg under maj 2011

Av wilma ♥ - 31 maj 2011 14:36

Hej alla, idag var det prao igen. Vi var ute HELA dagen utom när vi skulle äta.

Vi var på en lekplats lite sen så var vi bara på gården. Alltså de är så himla gulliga, man vill bara äta upp dem. Imorgon är det sista dagen, både roligt och tråkigt. Tråkigt för att jag inte kommer träffa barnen, eller jo jag kommer att göra det men inte så ofta. Och sen är det skönt för att man inte behöver leka och springa runt hela tiden och att alla sliter i en. Det är det absolut jobbigaste, man kan ju inte dela på dig. 

Sen var det ju så himla varmt idag och jag hade långarmad tröja och lång byxor. Snacka om att jag var svettig. 

LÄNGTAR TILL LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG! 


/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 30 maj 2011 14:22

Hejsan alla glada? 

Idag var min första dag på praoen och den var jätte rolig.

Fick typ bara leka med alla små söta barn på min avdelning. Alltså shit så söta alla var! Ska faktiskt bli kul imorgon också fast jag får hoppa över lunchen eller kanske hela eftermiddagen. För jag ska till tandläkaren vid 12, det kanske tar en halvtimme där, sen ska jag vänta på bussen i kanske tio minutersen sen tar jag  bussen det tar typ tjogo minuter sen att gå från bussen femton minuter alltså är jag tillbaka lite över ett och då slutar jag ju två. Så ska se om det är okej att jag skippar eftermiddagen.

Sen blir det två timmars träning på fria bad, jippie! 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 29 maj 2011 19:45

Yes! ny header, riktigt trött på min förra.. 

Av wilma ♥ - 29 maj 2011 18:22

Hej idag så var jag och pappa först på väla och handlade present till min mamma.

Det är ju morsdag idag, ingen som har glömt det va? 

Men vi köpte i alla fall en bok till henne, sen så åkte vi till maxi och handlade blommor och chokladask till farmor sen så åkte vi till henne. Så åt vi glass, kanelbullar och cola. Så var vi där kanske i en och en halvtimme sen åkte jag och pappa och hämtade emma också körde vi hem. Sen så har jag och emma varit hela dagen. Kollade lite på film och hade lite "picnick" och satt vid datorn. Kul som vanligt! 

Imorgon börjar min prao, ska faktiskt bli roligt. Tur att Ena också ska jobba på samma ställe som jag. Vi ska ju praoa på vår gamla skola fast på olika avdelningar. Hon ska jobba på förskolan med de från 3-6 år och jag ska praoa på dagis med barn mellan 1-3 år! Sen slutar jag vid två och då sticker jag till emma så ska vi på handbolls träning vid 5 till 7. SKa träna inför beach handbollen som är på lördag. Beachhandboll är riktigt mega roligt, sen ska jag det med klassen den 7 juni också. Ikväll ska jag kolla mästarnasmästare finalen och solsidan. Puss & Kram Skumbanan! 


/ wilma 


   

Av wilma ♥ - 29 maj 2011 18:12

Frågestunds svaren kommer nu! 


gabriella 

fråga: vad är det pinsammaste du någonsin gjort? ;) 

svar: jag har gjort en del pinsamma saker. 

till exempel när jag gick i 2an tror jag så låste jag aldrig toa dörren så när jag var i skolan så öppnade en kille i 6an dörren och började skratta, skit pinsamt. 

men har får många pinsamma saker.. 


sanna nilsson (: 

fråga: 1. hur länge har du bloggat? 

2.vilka bloggar läser du? 

3. vilket ämne gilar du bäst i skolan? 

4. vilken är din favorit färg? 

kram

svar: 1. jag har nog haft 4 bloggar tror jag och den fösta startade jag nog för ett och ett halvt år sen tror jag? Men denna bloggen har jag bara haft i ett halv år 

2. emmasbilder.bloggplatsen.se , lifeisgreen.bloggplatsen.se, juliacatarina.blogg.se, lifebylindahl.blogg.se, mimmicharlotte.bloggplatsen.se , julialilje.blogg.se , din och ibland typ fokis. 

3. svenska och idrott! 

4. hmm.. tror vit , svar och rosa.

kram


filippa.

fråga: vad är dina favoritkläder för ngt eller hur man säger ,(:

svar: alltså om du menar vad jag gillar att ha på mig så är det såklart myskläder! 


emma svensson

fråga:

hellu ;) 


vad gillar du mest att fota?

& en fråga till.

- Vad är din favoritfärg? 

svar: jag gillar bäst att fota människor och blommor! 

svaret på din andra fråga fick du där uppe! 


Ena

fråga: Hej! Är du nöjd med din systemkamera? Är det 400d eller 450d?

din blogg är fin,fin... fina bilder! 

puss och kram

svar: jag är jätte nöjd med min kamera och det är en canon eos 400d! 

kramis! 


Av wilma ♥ - 27 maj 2011 10:15

Hejsan bloggen! 

Idag är jag hemma från skolan.. igår efter träningen (som var jätterolig) så däckade jag totalt. Jag mådde illa, hade ont i huvudet och magen.Sen har jag faktiskt ganska ont i min ljumske (stavning) också. Sen så gick jag och la mig vid nio för jag var så sjukt trött. Så när jag vaknade imorse så hade jag jätte ont i halsen och jag stannade hemma från skolan. Fast jag mår bättre nu! 

Mina 2 veckor innan sommarlovet är helt fullpackade! 

nästa vecka:

måndag: praoooo & 2 timmars träning på fria

tisdag: prao.

onsdag: sista praodagen sen träning efter det.

torsdag: ledig & träning på fria igen.

fredag: leeedig kanske ska sova över med någon? 

lördag: beachhandboll med laget

söndag: JAG FYLLER 13 ÅR


nästnästa vecka: 

måndag: ledig & träning

tisdag: beachhandboll med klassen

onsdag: konsert i grytan och ribban cup

torsdag: vet jag inte :o 

fredag: jag slutar skolan och går på SOMMARLOV & packa

lördag: MALLORCA :) 


Riktigt nice nu.. längtar till allt! 

/ wilma 


 

någon som kommer ihåg den här glassen? 

jag åt den mycket när jag var liten, så hade vi den hemma idag! 

Av wilma ♥ - 26 maj 2011 16:18

Heeeej! 

Idag slutade vi tolv för att vi inte hade någon spanska. 

Så jag tog bussen hem och åt lite melon. Sen så ringde robyn och sa att jag skulle gå in på skype. Så jag och hon har gjort en sak och pratat sen dess.

Men har nyss gjort mig i ordning för handbollen som ska vara på fria bad idag.

Ska träna inför beach handbollen som är nästa helg!

Så det ska bli nice, ska hämta upp gabriella också så vi åker dit tillsammans.

puss&kram

/ wilma 

 

Av wilma ♥ - 25 maj 2011 14:53

Hej allihopa! ♥

Imorgon slutar min frågestund, så det är sista chansen som man kan ställa frågor nu!

Just nu sitter jag här med michaela, och vi har fixat en blogg till henne! 

Titta gärna in där http://michaelasegel.bloggplatsen.se ;) 

Då skulle hon bli jätte glad tror jag! 

Ikväll blir det träning, vet inte om det blir ute eller inne men det märker vi.

Men det ska i alla fall bli roligt. 

Nu ska vi nog fixa lite på michaelas blogg? 

Så heeeeeejdå , kanske kommer fler inlägg senare!

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards