fotobywilma

Alla inlägg under april 2011

Av wilma ♥ - 22 april 2011 17:33

Hej!

Idag vid 11 så stack jag till kg.

Fast vi var där typ till 12 sen stack jag, emma & ebba till bk.

Men det var ju såklart stängt.. så vi gick till lidl och handla chips och coca cola.

Efter det så gick vi till ebba och åt lite sen stack vi till kg igen.

Vi var där typ en timme sen cyklade vi till sommarköket.

Vi åt glass, jag och emma en ben & jerrys och ebba en daim.

Sen gick vi ner på strande och åt glassen och doppade fötterna, fast ebba doppade huvudet.. hahaha du är sjuk ebba!

Sen stack vi till kg igen och hade lite vattenkrig och sånt sen gick jag hem.

Skulle egentligen åkt buss, men bussen gick ju såklart inte idag så jag fick gå.

Men det tog typ bara en halvtimme.

Ingen dagens outfit idag heller , har inte så fin.. bara puma byxor och en t-shirt.

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 22 april 2011 09:30

          

/ wilma   

Av wilma ♥ - 22 april 2011 09:23

Godmorgon läsare!

Snabbt inlägg, ska göra mig i ordning så fort så möjligt!

Skit fint väder i dag igen så det blir kg, niiiiiice.

Ni ska få dagens blogg & ni får dagens outfit senare ;) 


grattis mergime! ♥

http://heymergime.blogg.se


/ wilma  

Av wilma ♥ - 21 april 2011 18:35

Hejsan bloggen :)




Kom nästan precis hem, har varit på kg sen ett, vi hade vattenkrig så vi blev genom blöta! Så var tvungen att gå till Emma för att byta kläder, sen så gick vi inte dit igen för jag skulle bli hämtad. Det var faktiskt ritkigt roligt på kg idag! &igår så var det jätte roligt med gamla klassens tjejer! Vi hade det verkligen super mysigt, vi kollade film & åt tacos. Snart ska vi nog grilla, sen blir det att mysa framför tvn med glass & varma hallon och lite chips eller ostbollar.

Ni ska få dagens blogg nu, tyvärr ingen dagens outfit för den blev ju helt blöt!

DAGENS BLOGG

grattis snällaste ella! ♥

/ wilma   






Av wilma ♥ - 21 april 2011 11:32

Hejsan! 

Just nu sitter jag här med Michaela och Elsa.

Alla andra har gått hem.. 

Men vi har i alla fall haft det jätte roligt!

Här kommer lite bilder..

Vill bara säga att det inte kommer bli så bra uppdatering, 

eftersom jag ska till kg vid ett.


                               


/ wilma   

Av wilma ♥ - 20 april 2011 16:33

Tänkte bara lägga ut några bilder, enjoy! :) 


        

alla bilder är oredigerade!  

/ wilma 

Av wilma ♥ - 20 april 2011 13:51

Tjenare!

Ska snart iväg och handla på maxi med mamma.

Ska handla till i kväll då alla tjejer i gamla klassen ska sova över hos mig!

Kommer bli riktigt roligt.

Kommer säkert lite bilder imorgon eller någon annan dag :) 

Ska strax dra, så ni får dagens blogg & outfit!


DAGENS BLOGG

grattis linn ! ♥

http://linnevertson.devote.se

DAGENS OUTFIT

tröja - gina

byxor - gina

linne - hm

/ wilma  

Av wilma ♥ - 19 april 2011 19:47

Tänkte börja med dagens outfit!


t-shirt - gina

hoodie - hm

byxor - gina


& här kommer lite bilder

           

/ wilma 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards