fotobywilma

Alla inlägg den 17 april 2011

Av wilma ♥ - 17 april 2011 16:59

Tjeeeeena! 

Jag är så sjukt trött just nu.. orkar knappt blogga, så blir ett kort inlägg.

Har fixat en header, fast vet inte om jag ska lägga upp den, jag tror jag ska göra det.. jag blir aldrig nöjd med min design!


/ wilma 

Av wilma ♥ - 17 april 2011 08:47

Godmorgon ♥

Vaknade för typ 20 minuter sen.

Spelade lite på min mobil sen satt jag mig här.

ALLTSÅ IMORGON KOMMER NOG MIN KAMERA!!!!!!

så kommer nog många bilder nästa veckan ;) 

Klockan 12 så ska jag spela lite med Mathilda, sen hem tror jag? 

Sen så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. 

Jo jag ska äta på rya med mathilda också, efter att vi spelat.

Så jag kommer typ vara på rya till klockan 4 eller något.

Sen blir det väl bara att mysa framför tvn med familjen.

Ska fråga mamma om vi kan åka ut på väla..

Har sett lite snygga kläder och sånt där, men jag är ju pank.


DAGENS BLOGG


grattis söta moa ! ♥

http://moamatiilda.blogg.se


/ wilma 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards