fotobywilma

Alla inlägg den 14 april 2011

Av wilma ♥ - 14 april 2011 20:18

  MIN LILLA ÄLSKLING KOMMER OM BARA NÅGRA DAGAR! :DD

Av wilma ♥ - 14 april 2011 16:57

ALLTSÅ JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD! 

jag kollade runt lite på blocket,

så hittar jag en canon eos 400d för 2400 kronor ( nypris 8000 )

så vi ringde honom, han bor i partille, så sa han att han jobbade och sånt men han skulle ringa sen.

det stog i annonsen att den var i bra skick och han hade endast haft den i ett år, objektiv ingick,  kamerväska, minneskort, laddare mm.

& mamma sa att om jag nu köper den så ska han antagligen skicka den och då kommer den om typ om några dagar.

HIHIHIHIHI!

så blir antagligen en systemkamera i nästa vecka eller något.

AWESOME.


ska hjälpa mamma med maten nu, bli grillad hamburgare med sallad.

gott, första gången man grillar i år.


/ wilma 

Av wilma ♥ - 14 april 2011 14:48

Hej alla söta läsare.

Kom hem från skolan för typ tjugo minuter sen.

Idag kunde jag äntligen ha mina nya converse !

De andra dagarna har det varit skit väder.. 

Men idag så var det i alla fall ganska fint.

Idag så har jag inget att göra !

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT.

Har inga läxor eller någonting.

Eller jo vi ska ha prov till onsdan efter lovet på orentering, kul..

Men det behöver jag ju inte träna på nu , för då kommer jag bara glömma det, så det är ingen bra idé.

& det går säkert inte att vara med någon heller.

Inte för att jag har frågat men, jag orkar inte det.


DAGENS BLOGG


grattis mega gulliga sanna ! ♥


/ wilma  

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards