fotobywilma

Alla inlägg den 15 april 2011

Av wilma ♥ - 15 april 2011 18:43

kände bara för att slänga in ett inlägg, har inget att berätta mer än att jag ska på dessis fest imorgon, kommer blir riktigt kul! längtar som in i tills min kamera kommer, jag lovar det kommer komma massa foton!

annars får ni ha en jätte mysig fredagskväll så ses vi imorgon :) 


/ wilma 

Av wilma ♥ - 15 april 2011 14:51

Hahaha, skit i rubriken, några förstår! 

PÅSKLOV NU DÅ, SJUKT NICE ! 

veckan ser ut såhär.

måndag: läger

tisdag:läger

onsdag:läger & tjejkväll, gamla klassens tjejer sover över ;) 

torsdag: morgonen med ena, michaela, elsa, matilda,michaela & amy. kanske vara med ella & emma på dagen. sen på kvällen så ska vi till familjen lindgren !

fredag: vet inte.. tror kanske vi ska iväg på kvällen ? 

lördag: till kusinerna, kanske vara med ella & emma på dagen (antingen torsdag elr lördag)

söndag: moster & morbror !

ganska packad vecka 


Dagen i skolan har varit skit rolig, i alla fall sista lektionen.

Vi kollde på planet earth, så kolla vi ett avsnitt om djur, så gick de in på fåglar, de var as roliga så jag, julia, emilia och michaela skrattade så vi knappt kunde andas, och jag och julia började böla.. haha!

Sen så tyckte emily att jag och elsa misshandla henne, delvis sant men.. haha lilla fjortisen, du är så konstig emily, guuuuoooåd !


DAGENS BLOGG

grattis lilla sara ! ♥  

http://sarisfoto.blogg.se


/ wilma 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards