fotobywilma

Alla inlägg under februari 2011

Av wilma ♥ - 6 februari 2011 17:45

Hej alla fina läsare.

Va med lilla märta idag.

Gjorde inte så mycket menmen..

Typ spelade mest kort & satt vid datorn.

Fota lite, fat blev inga bra bilder.

Alltså JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA.

Bilder utan systemkamera suger.

& vet ni vad som mer suger.

Jo att vi förlorade igår och att det är skolan imorgon.


/ wilma


  

Av wilma ♥ - 5 februari 2011 14:12

Match om 3 timmar.

& samling om 2 timmar.

Och idag kommer vi krossa skurup totalt. 

Efter matchen sticker jag till Gabriella och sover där i natt.

& när jag kommer hem till henne kanske det blir ett inlägg om matchen.

Fast det är inte säkert.

Annars kanske det kommer upp på gabriellas blogg

Önska oss lycka till ? 


/ wilma

Av wilma ♥ - 4 februari 2011 18:10

Dag 16 - Något jag gärna skulle vilja ha

En sak jag önskar mig mest av allt är en systemkamera.

Vissa kanske tror att det är min kamera som vissa bilder är tagna med..

Men det är alltid mina kompisars kameror jag tar med.

Jag önskar mig vilken systemkamera som helst bara den tar bra bilder.

Spelar ingen roll vilket märke ..

Eller jo en Nikon eller en canon ! 

& inte en sån gammal modell utan en ganska ny.

Så skulle mitt liv va perfekt.

Haha, nästan i alla fall.

Känner jätte många kompisar som har en .. 

VILL OCKSÅ HA EN SYSTEMKAMERA NU ! 


/ wilma

Av wilma ♥ - 4 februari 2011 18:07

partypartyparty fredag ! 

Nej skoja inget party för mig :/

Men ska istället ha sovis med gabriella imorgon och match ! 


/ wilma

Av wilma ♥ - 3 februari 2011 19:10

Pappa sa att jag fick välja mellan party & handboll.

Men sen sa han att det var bättre om jag valde handbollen för att jag skulle ta det lungt imorgon. 

Så det blir inget party imorgon för mig då..

SKIIT TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT JU ! 

Men får hoppas att det blir en bra match på lördag.

Kanske ska ha sovis med gabriella från lördag - söndag.

Hoppas bara att det går.

Fast det är absolut inget som är säkert !

Kolla mina fina bästaväns blogg.


/ wilma

Av wilma ♥ - 3 februari 2011 10:30

Dag 15 - Detta hade jag på mig idag

Tyvärr ingen bild..

Men ni får skapa en egen bild i huvudet, haha ! 


Linne - HM

Hoddie - Svea

Mjukis - Vet inte

Strumpor - HM 


/ wilma

Av wilma ♥ - 3 februari 2011 10:12

Hejhej bloggen ! 

Nu är jag äntligen frisk.

Fast jag är hemma idag för att ha en feber fri dag.

& sen är jag fortfarande ganska föskyld men ska till skolan imorgon.

Sen på kvällen ska jag ju på party hos Felizia & Julia.

Ska bli riktigt roligt.. har inte träffat Julia på jätte länge ;o 

Hon var sjuk förra veckan & lite veckan innan det.

& nu blev jag sjuk.. 

Så det ska bli roligt att träffa henne också !


/ wilma

Av wilma ♥ - 2 februari 2011 18:25

Vad är det finaste man kan ha ? 


Pengar - 0 % 

Vänner - 50 %

Kärlek - 15 %

Familj - 35  % 


Är inte familjen viktigare än vännerna , eller ? 



Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards