fotobywilma

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av wilma ♥ - 1 februari 2011 11:44

Dag 13 - Mitt favorit minne

Några av mina bästa minnen har jag redan skrivit här.

Men ett minne har jag med alla mina kompisar.

Ett likadant , fast ändå så olika. 

Första gången jag va med dom.

Det är mitt favorit minne med alla mina kompisar.

Första gången är man alltid jätte blyg och har svårt att hitta på något.

Men när man väl hittar på något blir det hur kul som helst.

Jag har aldrig varit med en kompis en gång tror jag.

För det är alltid så himla roligt.

ÄLSKAR ER ALLA MINA FINA VÄNNER! 


/ wilma

Av wilma ♥ - 1 februari 2011 11:39

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår & att inte dag 12 kom.. 

Men jag mådde verkligen jätte dåligt.. 

Så nu kommer dag 12 & 13.

Ska nog till skolan imorgon också, tror jag.


Dag 12 - En rolig kväll

En av de roligaste kvällarna är klart när jag, Emma & Gabriella hade sovis.

Det var för ungefär ett år sedan.

På något sett så blev jag typ polsk  & Emma blev .. något annat haha ! 

& Gabriella blev vår lilla bebis " gaboja medoj "

Vi spelade inte typ jätte många videos där jag & Emma bråkade hela tiden.

Fast alla de videosen fanns på min gamla mobil.. så de blev raderade när jag skaffade en ny .. riktigt synd.

Men vi har sagt till varandra att vi ska göra om det, snart hoppas jag ! 

Älskar er tjejer.


/ wilma

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards