fotobywilma

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av wilma ♥ - 21 februari 2011 20:17

Hejsan :D

Slänger in ett litet inlägg.

Kom för typ en timme sen från träningen.

Riktigt rolig träning faktiskt.

& i sommar ska nog vi till Partille cup.

4-9 juli , läääääääääääängtar.


Dagen idag med mimmi var rolig.

Vi typ bara fota hela dan.

Men vi fick riktigt coola bilder.

MIMMI HAR EN TÄVLING PÅ SIN BLOGG, VINN 2 MINI NAGELACK.

FINNS ÄVEN ANDRA PRIS -> CHEEEEEEEEEEECKA <-

Nu ska jag kolla vidare på familjen annorlunda !


/ wilma

Av wilma ♥ - 21 februari 2011 14:49

Hejhej.

Jag och mimmi har lite projekt på gång.
Vi har byggt en liten studio i hennes kök där vi fotar droppar.
Vi har gjort en egen reflex skärm och har tagit några coola bilder.

Som vi bland annat ska skicka in till Gabriellas fototävling.

Bjuder på lite bilder.


 

   utrustningen

roll-on glitter

bakrund

 jag & reflexskärmen   blev nästan inga bra med den bakrunden 

  lite andra vatten bilder..

            

& lite andra bilder vi tagit idag

        

nu har vi tagit mer bilder.
Men orkar inte ladda in på datorn.
& kameran är på laddning..

har fått bättre bilder nyss, men de kanske ni får se en annan dag !


/ wilma 


Av wilma ♥ - 21 februari 2011 10:13

Heeeeejsan :D 

Marry You - Bruno Mars


Idag blir det träning & va med min lilla älskling.

Har inte varit med henne sen hon var i Thailand.

Det är ju sen i slutet av December !

Sjuukt, fast har träffat henne på träningen och sånt.

Men nu har hon varit sjukt jätte länge..

Men nu är hon äntligen frisk & vi kommer ha bäst.

Vet inte vem vi ska va hos riktigt.

Men ni får reda på mer senare.

Älskar dig mimmi ♥


Har fått några bilder av Gabriella sen sovisen.

Väntar bara på att få Emmas bilder.. sen kommer de ut på bloggen.


/ wilma


  


Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards