fotobywilma

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av wilma ♥ - 22 februari 2011 19:22

Hej alla söta läsare ♥ 

Tror jag snart ska göra om designen, vill ha lite mysigare.

Ska nog försöka göra det imorgon, fast det kan ju hända att jag ångrar mig.

På torsdag drar jag till stockholm till min underbara bästis Robyn.

Det är en tjej för er som undrar !

Men vi åker inte till henne fören på fredag.

För vi ska sova hos mina söta kusiner på torsdag.

De är verkligen sötast i världen ! 

Längtar riktigt mycket efter dom & Robyn.

Ska åka skidor med Robyn på lördag, vi kommer äga backen ? 


Nu ska jag stänga av och gå och kolla på halv åtta hos mig.

& mysa med mamma, ska käka hallonlakrits skallar & sega råttor.

Sjuuuuuuuuuuukt gott alltså ♥ 

Sen kanske lite popcorn också.

Godnatt ! 


/ wilma


  

Av wilma ♥ - 22 februari 2011 18:31

Tjeeena.

Åt lite spagetti med köttfärsås, favorit (L)

Har älskat det sen jag var liten.

Aja, haha nu ska jag visa bilderna sen helgen.


  jag är ju .. gullig ? -.-            men blä !             fan va jag alltid ska fula mig :/ 


/ wilma

Av wilma ♥ - 22 februari 2011 18:13

Tjeeeeeena,

ska äta nu men efter de kommer bilderna från helgen.

pusspuss ' 


/ wilma

Av wilma ♥ - 22 februari 2011 11:02

Godmorgon bloggen ! 

Gick nyss upp & tänkte strax äta frukost.

BLÄÄÄ, hatar frukost, det smakar ju ingenting .. 

Frukost är den klart onödigaste måltiden ;) 

Idag har jag inte planerat någonting.

Så jag är helt ledig, skicka sms om någon vill va ? 


Jag & min bror ska nog köpa en systemkamera ihop.

& det är nog ganska snart hoppas jag.

Tror det blir en canon för min bror gillar de bättre, men för mig kvittar det.

Antagligen en 500d eller 1000d.

Annars så ska jag nog spara ihop typ 2000 till min födelsedag i juni.

& så har mamma sagt att det kanske blir så att jag typ betalar helften.

Eller något liknande.

Så jag tror jag har en systemkamera från idag till 6 juni.

Annars så dampar jag !

Nej men jag vill verkligen kunna ta fina bilder.


/ wilma


  

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards