fotobywilma

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av wilma ♥ - 23 februari 2011 20:38

Hejsan, kom hem från träningen typ för två timmar sen.

Ritkigt rolig träning idag också.

Har typ fått en till tränare, hon är sjukt bra ! 

Så har blivit riktigt taggad igen.

Längtar verkligen tills den 5 mars, alltså nästa helg.

Ska spela en viktigt match mot Eslöv.

Förra gången vann vi med 14-11.

Det var en riktigt rolig match & vi gav verkligen allt.

Hoppas denna blir lika rolig.

Nu ska jag kolla vidare på sveriges mästerkock.

pusspuss'


/wilma

Av wilma ♥ - 23 februari 2011 15:01

Hej alla wilmas läsare ! 


Jag ska bara berätta att wilma är min bästis och hon & jag har precis haft världens bästa DISCO , wiiho !

Det är bara hon och jag, så var inte oroliga att ni inte blivit bjudna .. :p


Idag ska vi på träning , hoppas den blir liiiika roolig ! 


Wilma sitter bakom mig och spelar på min iphone och samtidigt poetar hon om vår vänskap , medans jag sitter här och bara dissar henne .. HAHA , sicket liv !

Hon pratar bla . om att gå i terapi osv. 


Nu ska ni få en liden bild : 

  

en gammal bild , men lika rolig fortfarande.


/emma svensson 





Av wilma ♥ - 23 februari 2011 09:32

HTTP://LIFEISGREEN.BLOGGPLATSEN.SE

- alla checkar min bästis blogg ? (a) 


Godmorgon folket.

Vaknade typ halv nio, fett segt..

Men jaja, jag är i alla fall uppe nu !

Idag ska jag va med Emma klämma.

Sen ska vi på träning.

Hoppas att den blir lika rolig som förra !


Längtar så sjukt mycket till imorgon ;)

Har verkligen saknat dig massor Robyn.

Vi kommer äga ut alla i backen , right ? 

Kommer hem igen på söndag .. 


/ wilma



Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards