fotobywilma

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av wilma ♥ - 2 februari 2011 18:25

Vad är det finaste man kan ha ? 


Pengar - 0 % 

Vänner - 50 %

Kärlek - 15 %

Familj - 35  % 


Är inte familjen viktigare än vännerna , eller ? 



Av wilma ♥ - 2 februari 2011 18:17

Dag 14 - Det här får mig att gråta

Jag är en film gråtare, eller vad man ska säga ? 

Jag började gråta när jag kollade en lilo & stich film för typ 2 år sen ? 

Skulle säkert göra det nu också.

Bara för att stich va jätte nära att dö..

Hahhahaa, jag är lite känslig för sånt.

Jag kan bli tårögd när jag ser bilder som väcker jätte mycket minnen.

Jag gråter nästan aldrig när jag slår mig.. 

Det är lixom inte det värsta som kan hända.

Vissa låtar kan få mig att gråta.

Typ om någon låt jag har hört på när någon precis har dött.

Eller på någon begravning.

Här är en utav de låtarna.

Come give me love - Ted Gärdestad


/ wilma

Av wilma ♥ - 2 februari 2011 13:28

Ja, kanske ska till skolan imorgon.

Är trött på att bara sitta hemma, tittar på tv & sitta vid datorn.

Typ hälften i min klass är sjuka.

En sak är jag faktiskt ledsen över..

Vårt lag ska spela mot P-99 idag & jag kan inte vara med ! 

Boooooooooring..

Men jag måste bli helt frisk tills på lördag,

då vi ska möta Skurup.. VI SKA KROSSA DOOM ! 

På fredag så ska jag på Julia & Felizias party i någon lokal på adolfsberg.

Jag undrar vad jag ska köpa till dom .. 

Får väl hitta på något roligt ! 


/ wilma

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards