fotobywilma

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av wilma ♥ - 10 februari 2011 17:03

Tjeeeeeena ! 

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men orkade inte.

Fick min tandställning igår, lite jobbig.. menmen.

Imorgon är det äntligen fredag igen :) 

Den sån där dag saken har jag nog bara en dag kvar av.

Så den kommer här..

KRAM ! 


Dag 20 - Detta är jag rädd för

Jag är ganska rädd av mig ibland.

Fast det är mest om jag sett en läskig video eller film.

& typ om någon berättar något läskigt.

Så tror jag typ på det.. 

Haha, men jag är inte så rädd för sånt längre.

Jag är inte rädd för något djur.

Gillar kanske inte små kryp och sånt..

Fast jo ett djur gillar jag inte.

Flodsvin, de finns på fågelparken.

De är som jätte stora marsvin & de är jätte läskiga, haha ! 


/ wilma

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards