fotobywilma

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av wilma ♥ - 13 februari 2011 19:29

HTTP://MAJASOFIAMARIA.BLOGGPLATSEN.SE

alla bara checkar ? 

bara för att vi är bääääst ! 

Av wilma ♥ - 13 februari 2011 13:35

YYYESSS !

Gissa vad jag hittade nyss ? 

MIN MOOOOBIL :D 

Den låg i min skolväska, fast jag hade redan kollat i den.

Men jag kollade igen och där låg den ! 


Egentligen skulle jag bowla idag med min familj & en annan.

Men det gick tydligen inte nu..

Så jag får väl sitta här hemma och tråka ! 

Imorgon är det skola & alltså måndag.

Måndagar är SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST I HELA VÄRLDEN ! 

Speciellt på morgonen.

Aja får väl bjuda på en liten bild idag.


ni fattar inte hur mycket bildbrist jag har, måste verkligen ut och fota med någon snart ! 


/ wilma


Av wilma ♥ - 13 februari 2011 13:31

PAAAANIIK !

Hittar inte min underbara mobil. 

Helt gone alltså .. 

MÄHHHHHHHÄ , kom tillbaka :'( 


Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards