fotobywilma

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av wilma ♥ - 7 februari 2011 16:31

Dag 18 - Något jag ångrar

Ja det är riktigt mycket.

När man har sagt något ibland så vill man bara ta tillbaka till det !

Ibland säger man sjukt konstiga och dumma saker.

Men det är verkligen massor saker jag ångrar.

Till exempel samma dag som min farfar dog så var vi på sjukhuset där han log.

Jag ångrar verkligen att vi inte var kvar.

Min pappa var kvar men jag och mina syskon och mamma åkte hem.

Sen på natten dog han.

Idag skulle jag göra vad som helst för en sista kram.

Jag skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden och träffa honom.

Sitta brevid medans han tog sina sista andetag.

Men nu går ju inte det.

Det är så livet är, men det är något jag verkligen ångrar..


/ wilma

Av wilma ♥ - 7 februari 2011 16:19

Hejhej, blä för måndagar.

Måndagar är klart sämst på hela veckan.

Jag kom ju knappt upp imorse ? 

Aja, skoldagen är över & nu väntar jag bara på att det ska bli fredag !

Men på onsdag så är det ju en sak som händer..

JAG FÅR MIN TANDSTÄLLNING.

Ska bli helt okej , men ändån .. 

Den kommer ju sitta fast i min mun i typ 2 år ? 

Men det är väl bara att vänja sig.

Ingen handboll idag, vet inte varför.

Pappa sa det.. för att efter matchen mådde jag sjukt dåligt.

Var kanske inte helt frisk , var fortfarande hostig och snuvig.

Men idag är jag inte hostig eller något.

Men jag är heller inte alls sugen på att träna så det är lungt.


     


/ wilma

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards