fotobywilma

Alla inlägg under juni 2011

Av wilma ♥ - 6 juni 2011 09:38

Här kommer alla mina presenter, även fast ni såg några..


 

sen belive it or not museumet med emma. 

  converse barlock (thomas sabo)  650 kronor på väla  1600 kronor  body lotionallt jag fick på kvällen

Av wilma ♥ - 5 juni 2011 17:25

Hej alla läsare, idag har det ju varit mega varmt.

Faktiskt för varmt, fuktigt.. jag och emma svalkade ner oss med en ben&jerry's 

Sen åt vi & var ute och tog lite bilder. Sen åkte hon hem för kanske en timme sedan för hennes farmor och farfar hade kommit. Nu ska jag kolla lite till på datorn sen kommer alla gäster vid klockan sex. Ska bli kul med mycket paket.

Föresten fick jag en upplevelse i paket av emma. Åka till köpenhamn och gå på Ripleys belive it or not. Det är typ som guiness records. Ska bli jätte roligt, ska nog dit efter vi har varit på partille, alltså i juli.

kram 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 5 juni 2011 10:33


T O N Å R I N G !

tretton år idag, ett grattis kanske?



 










jag har fått ett linne, ett armband och två björnborg trosor. 

ska få välja två saker för 400 kronor och då tror jag att det blir ett linne från lager 157 och en usa bikini från bikbok. 

snart kommer emma, som egentligen skulle sova över här och äta och sånt men hennes farmor och farfar skulle komma så hon fick inte. 

men hon ska va här idag en stund i alla fall. 

sen ikväll kommer massa gäster. 

hoppas att ni också ska göra något roligt idag! 

/ wilma 


från rut med flera

ett par svarta ocksåfrån lyxa antar jag ;) 




   








Av wilma ♥ - 4 juni 2011 08:31

STICKER PÅ BEACH HANDBOLL OM EN KVART, INGET BLOGGANDE UNDER DAGEN MEN KANSKE IKVÄLL! 

Av wilma ♥ - 3 juni 2011 17:56

Hejsan, ska snart sticka, fast ska bara äta där sen sticker jag hem igen.

Har varit på stranden i stort sätt hela dagen, bada lite och sånt. 

Var där med ebba,emma,gabriella & julia. 

Imorgon är det äntligen beachhandboll, vi kommer såklart äga? 

GLÖM INTE RÖSTA I NYA OMRÖSTNINGEN !


/ wilma 

Av wilma ♥ - 3 juni 2011 10:26

Hej alla söta läsare! 

Snabbt inlägg, vid 11 ska jag till tandläkaren, sen tar jag bussen hem.

Äter lite och går ut med min hund sen tar jag bussen till råå.

Så ska jag, ebba och antagligen emma och gabriella till kg och stranden. 

Kommer bli jätte kul, jag loooooooooovar! 

Nu ska jag packa ihop lite saker, puss

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 2 juni 2011 19:47

Hej bloggen, har nyss ätit pizza super nice! 

Sen var vi på maxi och handlade marbou med luftbubblor och en ben&jerrys. 

Imorgon ska vi till ingrid och gatte, oscar och de ska också dit. 

Ska bli roligt, men det ska såklart bli roligtast på lördag & söndag! 

Nu ska jag ta en bit choklad, hejdå <3 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 2 juni 2011 09:10

Har inget att skriva, ville bara slänga in ett litet inlägg.

& säga att praoen var riktigt rolig, fast man var väldigt trött efteråt.

Sen så längtar jag något otroligt mycket tills på lördag då det är beach handboll ♥

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards