fotobywilma

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av wilma ♥ - 18 juni 2011 19:59

ska måla naglarna nu & tvätta bort det gamla fula! 

köpte en penna man målar på naglarna med, får se om den funkar. 

kanske får en bild sen om det blir bra / wilma 

Av wilma ♥ - 18 juni 2011 18:28

Mallorca (L) 

- ryska, tyska barn 

- stånd i poolen

- paparazzi

- stranden

- loliboll

- hank, pingis tönten

- palma

- kvällarna

- air hockey

- jag och robyn uppträde

- mini schiffer, stor schiffer men original schiffer är bäst.

- fia 

- dam 

- härmapan , stampelina

- vattenpolo

- pingis

- minigolf

- cala sanau

- nakna paret på stranden

- senior? jag heter faktiskt carlos

- simma med fiskar

- bada

- upside down

- bus

- tjockisen & andra killen

- tjockisen på vattenpolon.

- mössorna

- glassbaren

- de i kiosken som inte förstod något

- alla läskiga typer i palma

&& MASSA ANNAT

tack för en underbar semester älskade systertvillingabv robyn! 


                                                                   


har mycket mer bilder men orkar inte ladda in!  copyright / wilma 
















Av wilma ♥ - 18 juni 2011 17:56

Underbar resa! 


kommer bilder och massa annat i nästa inlägg ♥  
















Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards