fotobywilma

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av wilma ♥ - 26 juni 2011 19:40

Hej bloggen, har nyss ätit marsmellows med choklad överdrag & grillade de!

RIKTIGT RIKTIGT GOOOOTT ♥

imorgon är det träning , antagligen på kg. 

& imorgon om en vecka så åker vi till P A R T I L L E C U P :D 

kommer bli så sjukt nice, för vårt lag är ju bäst? 

vi ska möta ett svenskt lag, ett tyskt, ett danskt & två norska i gruppspelet.

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 26 juni 2011 14:37

Hej bloggen, är inte sugen på att blogga men slänger in ett inlägg bara för att uppdatera. har inte så mycket att säga faktiskt. senare ska vi nog grilla, men nu ska jag spela sims, börjar nog bli beroende av det igen.. 

ingen dagens outfit idag bara för att jag har myskläder & det vill ni nog inte se.. 

ha det bra puss & kram

/ wilma 


 

gammal bild.. 

föresten senare tror jag att ja lägger upp header genom tiderna! 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards