fotobywilma

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av wilma ♥ - 19 juni 2011 17:26

Hej, kom nyss hem från gabriella. 

De kom och hämtade mig vid tolv sen var jag där tills nu. 

VI har fotat, fixat lite glass, tv & datorn! 

Tack för dagen gabriella ♥

Imorgon ska jag vara med lilla mumin. 

Hon ska nog sova hos mig också.

Sen på torsdag ska jag nog träffa kulle kötte, alltså julia :D 

Nu ska jag snart äta sen äta ben&jerrys som mamma hade köpt.

&&& HEEEJA HIF! 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 19 juni 2011 11:44

Dagens vill ha:

EN VÄGG DÄR MAN KAN RITA PÅ!

det är sjukt coolt :D


rösta i nya omröstningen!  

Av wilma ♥ - 19 juni 2011 11:12

Come back på dagens outfit kommer nu! ♥

 

linne - bondelid

topp - esprit

byxor - victoria beckham

dålig webbcamera bild.. men min kamera är urladdad! 

/ wilma 

Av wilma ♥ - 19 juni 2011 10:52

Hejsan alla söta läsare ♥

Har nyss duschat, ätit frukost och gjort mig i ordning! 

Senare ska jag vara med lilla GABOJJA MEDOJJ, haha. 

Kommer bli kul som vanligt ? 

De skulle göra lite saker nu på morgonen men sen skulle de hämta upp mig. 

Så då blir det att jag är där hela dagen! 

Jag glömde lägga upp allt jag köpte på mallorca? 

Men har nog inte bilder på allt men ni kan få några. 

shana - linnet 60 -:

zara - jeansshorts 199 -:


fick av robyn och helen i födelsedags present, berlock.



zara - väst 199 -: 

 

armband - 30 -:








  

solglasögon 99 -:

kommer bilder på resten en annan dag! 



  

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards