fotobywilma

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av wilma ♥ - 7 juni 2011 19:06

Yes, ny omröstning om vilken blogg jag ska ha! 


Av wilma ♥ - 7 juni 2011 18:58

http://fotobywilma.devote.se

vs

http://jjustwilma.bloggplatsen.se



Idag har jag haft beachhandboll med min klass, först så delades vi upp.

Sen började vi spela tio över nio vår första match på fredriksdal som vi förlorade.

Men sen gick det bättre så det slutade med att vi vann 4 matcher och förlorade 3.

Men jag är faktiskt ganska nöjd i och med att det bara är jag som spelar handboll i min klass, så det var bra jobbat av alla! 

Men vi gick inte vidare till slutspel, men när vi hade åkt ut gick jag till emma.

Hennes klass hade gått vidare så jag kollade på dom. 

De spelade mot min parallell klass som vann över de.

Med ett mål , så det var väldigt jämt och spännande. 

Sen följde jag med emma hem i någon timme och nu har jag nyss duschat. 

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards