fotobywilma

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av wilma ♥ - 25 juni 2011 19:56

kameran är urladdad.. 

blus - lager 157

byxor - bikbok

smycke

/ wilma 

Av wilma ♥ - 25 juni 2011 18:12

Heeeeeeeej bloggen! 

Emma stack hem för en stund sedan, vi gjorde hallon smoothies, fett gott. 

Nu väntar jag på att min bror ska komma hem från pizzerian.

Vi ska äta kebab & pizza , haha gott som in i. 

Nu ska jag spela sims & ha det gött, puss & kram 

/ wilma 


 

jag & bästavän <3 

Av wilma ♥ - 25 juni 2011 12:41

Ja, väntar på emma som nog kommer när som helst. 

frågade ebba om hon ville va med oss men hon skulle iväg så det blir bara vi två. 

igår var det midsommar & jag vann tävlingen! 

ska få ett par skor jag vill ha sen fick jag en spikmatta.. 

igår på kvällen var vi hemma hos oscar och hans familj. 

sen kom hannes & vi var med honom en stund. 

sen skulle han till någon annan så vi följde honom till bussen sen gick vi hem igen.

vi kollade på någon helt random film på sexan.

jag visste inte ens vad den hette, så jag kollade inte så mycket på den.

nu ska jag ta en macka, puss & heeeeejdå

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards