fotobywilma

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av wilma ♥ - 24 maj 2011 15:25

Hejsan alla läsare! 

Idag slutade vi halv två, alltså en halvtimme tidigare.

Så då följde michaela med mig hem, så skulle hon in på brunnen och köpa läsk så såg vi en sån plansch att det var 2 kladdkakor för trettio, och en skulle egentligen kostat 26. Så vi gick in och köpte två. Så stack vi hem till mig och värmde den och åt lite.

Fast man mådde skit illa efteråt men jaja. Sen så tog vi lite konstiga bilder & satt vi datorna sen skulle hon hem och vara med sin "pojkvän". Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och chillar lite. Sen imorgon börjar vi 07.50 -.- 

Vi ska till svt i malmö för vi har typ varit intervjuas av en tjej från svt. Så nu ska vi dit och prata med lite producenter och träffa alla andra ledsna malmö bor.

För ikväll är det derby mellan hif och malmö. Då kommer ju såklart skånes stolthet helsingborgs if krossa malmö bajs ff.. 

Kommer några små söta bilder , puss&kram 

/ wilma 


     

IGGA MIGGGGGGGG

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards