fotobywilma

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av wilma ♥ - 12 maj 2011 14:40

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! 

fråga genom att skriva en kommentar eller skriv i frågerutan.


Hej bloggen! 

Igår påvägen hem från stockholm så åkte vi till mina kusiner.

För de fyllde år i förrgår.

Så vi firade de med lite mat och glass.

Sen vid 9 så åkte vid hem & var hemma vid halv 10.

Så laddade jag in bilderna från stockholm & redigerade, packade upp lite och chattade lite med några kompisar, sen var jag för trött, så jag gick och la mig.

& sen så sökte jag på nätet efter "darkside" så kom det upp att det finns 5 stycken böcker i den serien! Så idag har jag lånat "dödsarv" & "spöhuset" (?) 

Jag blev jätte glad för att det fanns flera delar, i och med att den slutade mitt i en mening typ. Idag ska jag bara slappa, så jag har tid att lägga upp lite bilder på bloggen från stockholm , tog typ 250 bilder, men ni får inte se alla!

puss & kram


DAGENS BLOGG

   grattis emmy! ♥

http://sannaemmyy.bloggplatsen.se 


                                         

/ wilma 



Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards