fotobywilma

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av wilma ♥ - 6 maj 2011 16:54

OJSAN, SORRY SKULLE AVSLUTAT PÅSK TÄVLINGEN IGÅR.

Men det får bli idag istället.


VINNARE ÄR.. EMMAAAAA  

& PÅ ANDRA PLATS .. MIMMIIIII 

grattis båda två, alla andras var också jätte fina!

Första pris vinner reklamering i en hel månad, alltså till den 6 juni, i varje inlägg.

& vinner också en godispåse.

& andra pris får reklamering i 2 veckor. alltså till den 20 maj!


Här har vi deras bilder.

EMMAS


MIMMIS

   

/ wilma 







Av wilma ♥ - 6 maj 2011 16:26

Hej bloggen!

Kom hem från stan vid fyra tror jag.

Elsa & matilda kunde inte så mamma och jag gick och köpte skor till mig och paket till gabriella, kan inte säga vad jag köpte till gabriella, om hon skulle se det..

Har nyss gjort mig i ordning för hennes tjejkväll, ska dit vid halv 7.

Kommer ha det super roligt, det är jag säker på!

Imorgon kommer Oscar och hans familj och ingrid & gatte.

Ska bli roligt, som vanligt.

Ni ska få kvällens outfit och dagens blogg, puss & kram

ps, glöm inte att ställa frågor till frågestunden!


KVÄLLENS OUTFIT

 

blus - gina

byxor - bikbok

armband - typ smycka? 

ring - h&m


DAGENS BLOGG

 

grattis ebba ! ♥

http://canonfotograf.bloggplatsen.se 


 

ingen kopierar







Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards