fotobywilma

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av wilma ♥ - 21 maj 2011 17:47

Hej alla söta!

Idag vid typ två så ringde sophia & frågade om jag kunde komma till råå, så det gjrode jag. För på råå södra skola så var det en sån dag så man kunde ta lotter och sånt så jag vann en t-shirt & ett linne från jc. Sen träffa vi mimmi & moa och satt lite med de.

Sen stack jag hem id kvart över 5. & nu ikväll ska jag bara softa med familjen. Fast pappa, mikael, ester & marcus är bara hemma.. mamma jobbar ;)

Jaja  nu ska jag nog hitta på något annat, kraaaaaam

föresten .. jag tänkte avsluta frågestunden i nästa vecka. Så nu är det sista chansen att fråga mig vad ni vill.

/ wilma 


bild på linnet, orkar inte ladda upp på tröjan.  


Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards