fotobywilma

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av wilma ♥ - 4 maj 2011 14:58

Hej allihopa!

Idag har jag varit i skolan till tio i två.

Vi hade engelska, men inte ritkigt, vi fick lära oss lite japanska istället.. 

För det var en tjej som praoa och hon kunde lite japanska, haha!

Så vi lärde oss några ord som : 

hejdå

hej

hur mår du?

jag mår bra.

jag bor i sverige

jag heter wilma

jag är tolv år


Det var faktiskt lite roligt, smäll huvudet i bordet och berätta för emily att kanada inte är en kontinent, HAHHAHAHAHHAHHA.

CLEEEEEEEEEMENS!!!! 

-är det en iphone 4 eller iphone 5?

- iphone fem har inte kommit ut än..

- jo det har den visst!

____________________________

- spelar du ett spel? 

- ja.

- ska man skjuta?

- ja, det heter skjuta clemens.

- finns det ingen man kan skjuta lärare då?

AHHAHAHAHAHAHAHA

ingen fattar, typ bara vissa i klassen.


Nu ska jag ge er dagens blogg!

MOSHI MOSHI :D 

/ wilma 


DAGENS BLOGG

grattis emily ! ♥

http://nicciochemily.bloggo.nu 



    

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards