fotobywilma

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av wilma ♥ - 18 augusti 2011 19:45

Jao, sa ju att jag skulle börja med det så ja, nu kommer det! 


HISS: 


• veronica maggio

• läger på måndag med alla sjuor på ps2

• nya kompisar


DISS: 


• att jag inte kan provträna på måndag för att jag ska på läger.. 

• saknar gamla klassen.. 

• folk som är sjuuuuukt kaxiga


/ wilma 

 

Av wilma ♥ - 18 augusti 2011 19:26

Heeeej bloggen! 

Första skoldagen är avklarad.. 

Kom med några från min förra klass.. elsa,matilda,felizia,emelie,matilda,emily, felix & filip sen resten nya, tror vi är 23-25 i min klass, 7:5 ♥

& med ps 1 så är det 9 parallell klasser HAHA!

Var i alla fall en helt okej dag! 

Sen stack jag och michaela hem till henne och hon bytte om sen tog vi hennes cykel hem till mig. Så hade vi lite kul & var ute lite nu på kvällen. 

Hon stack för typ en halvtimme sen så jag följde henne till brunnen

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 18 augusti 2011 08:16

Går till bussen om typ en halvtimme. 

Är redan klar.. så får väl bara sitta och vänta här. 

Ska bli kul med ny klass faktiskt! 

Men hoppas jag kommer med några roliga från förra klassen..

Nu ska jag kolla lite på facebook ses ♥

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards