fotobywilma

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av wilma ♥ - 11 augusti 2011 18:48

Skulle gärna vilja ha lite förslag som skulle kunna göra bloggen roligare. 

har tänkt att jag skulle ha en fototävling eller något? 

men jag vet inte vilket "tema" jag ska ha på den. 

men efter det då, vill ni ha en frågestund, någon sån dagsak eller något annat? 

ge gäääärna förslag här i detta inlägget. 

det är faktiskt ganska tråkigt att bara läsa om ens vardagar, det tycker jag själv.. 

så ge hur många förslag ni vill! 

/ wilma 

 

Av wilma ♥ - 11 augusti 2011 16:40

tänkte skriva lite låttips till er som vill ha. 




Av wilma ♥ - 11 augusti 2011 14:37

Min hund Ester ska klippa sig idag, så fick jag reda på att Esters mamma hade 3 små putti nutti söta valpar :D 

Så jag följer med ditt ikväll & gosar med dom, älskar valpar ♥

Har inte så mycket att skriva, såg nyss på baksmällan så jävla skön film? 

Perfekt väder för att kolla på film! 


 

svar: aw tack så mycket! jag mår jätte bra, själv? 


såååååå gullig kommentar. 

Av wilma ♥ - 11 augusti 2011 10:20

gooooooooodmorgon alla läsare! 

har precis ätit lite frulle & faktiskt inte gjort något mer.. 

vaknade vid tio ungefär.. IDAG ÄR DET BARA EN VECKA KVAR TILL SKOLAN BÖRJAR, DÖDA MIG LÅÅÅÅÅNGSAMT! 

men det ska faktiskt bli kul med en ny klass, haha. 

typ hela sommarlovet har ju regnat bort?! 

tur att jag var på mallorca där det var 30 grader varenda dag.. 

men man har ju typ ingen solbränna kvar sen dess. 

idag får vi se vad jag gör, ska regna hela dagen, som igår och alla andra dagar.. 

så jag kanske ska hitta på något med någon, inte så dum idé. 

men det ända man kan göra när det regnar är ju att vara inne, det är ju inte så kul. 

ni får fler inlägg senare ♥ 


 

bild från berlin. 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards