fotobywilma

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av wilma ♥ - 16 augusti 2011 21:47

Ja, då är det sista sommarlovs dagen imorgon.. 

USSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSH! 

men ska bli kul med ny klass ju! 

tänkte börja med typ hissa och dissa, skulle ni vilja det? 

i så fall gör jag det i morgon eller någon annan gång i veckan.

är sjukt trött i och med att jag tvingades upp klockan sju idag för att gå till min allergiläkare.. så ska nog snart göra mig i ordning i alla fall. 

aja sov så gott, godnatt ♥ 

/ wilma 


 

bild från idag, kolla inte på mig! 

Av wilma ♥ - 16 augusti 2011 18:07

hej bloggen. 

idag så har jag tillbringat dagen med emma. 

vi fotade lite på stranden, åt glass och lite annat.

bilderna kommer när emma har skickat dom! 

omröstningen är typ klar, orkar inte göra en ny just nu men.. jag tror jag tar dom röda! 

har nästan bara vita skor, så vill ha några med färg. 

tyckte att de var riktigt snygga. 

ska kanske beställa de i morgon eller något..? 

2 dagar kvar.. 

/ wilma 


 

gammal bild, sen april förra året ♥

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards