fotobywilma

Alla inlägg den 15 september 2011

Av wilma ♥ - 15 september 2011 16:38

Hejhej bloggen!

förlåt för att jag inte har bloggat på ett litet tag. 

igår var jag iallafall på ovs herrar och kolla på deras allsvenska premiär med laget och typ p98 & något till tror jag? men det var iallafall jätte kul. vi var klacken ju!

& i pausen så var jag och emma med i en tävling på planen, typ pricktövling med koner och tennisbollar. ingen av oss vann men det var roligt!

sen vann ju ov med 31-21 så det var ju toppen!

idag i skolan hade vi skolfoto, det började med att mohamed rev ner lite av duken som man har bakom sig när man tar fotot så att han fotografen blev lite arg. typiskt mohamed att göra något sånt, alltid han!

men sen tog vi klassfoto sen gick man in tre och tre och fotade enskilt foto.

jag och matilda gick in & tog foto, man skulle typ posa på fotot, hahaha så man skulle stå upp och typ ha händerna i fickan eller händerna runt midjan xd 

såg bara mitt foto snabbt, men hoppas på att det blir bra.. inte för att de brukar bli det med jaja, ganska långt inlägg.. 

/ wilma 


 

bild sen igår.. vi blev målade med ovs färger i ansiktet!

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards