fotobywilma

Alla inlägg den 5 september 2011

Av wilma ♥ - 5 september 2011 16:56

Heeeeeej, skolan slutade idag vid tre.

vi hade slöjd i två timmar, träslöjd dessutom.. 

alltså jag hatar träslöjd mest av allt i hela världen! 

men jaja svenske var ju där & liva upp stämningen (y) 

igår var emma hos mig hela kvällen & åt mat & kolla på idol.

egentligen skulle vi gått på bio, men så var det ju idol, så vi tar det nästa helg?

ikväll är det träning, sjukt taggad idag, en vecka sedan jag träna nu ju pågrund av min handled, men nu är den bra igen! 

igår beställde jag även en mobilväska, sen så ska mamma köpa en skinnjacka, en kofta (kanske) & ett par svarta byxor till mig imorgon för hon ska till växsjö! 

/ wilma 


 


Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards