fotobywilma

Alla inlägg under juli 2011

Av wilma ♥ - 9 juli 2011 18:15

har varit en riktigt rolig vecka, men nu är den slut! 

tack laget, ni är bara bäst

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 8 juli 2011 12:00

Ja, idag börjar slut spelen! 

som förra inlägget så är detta ett tidsinställt och jag vet inte om vi kommer till slutspel..

men det får vi ju hoppas, och jag tror på oss :) 

imorgon åker jag hem.. 

/ wilma 

Av wilma ♥ - 7 juli 2011 08:15

Hej allihopa, i och med att detta är ett tidsinställt inlägg så vet jag inte hur det har gått i våra matcher en, men jag skriver det så fort jag får tillgång till internet.. idag ska vi i alla fall möta gövik från norge tror jag & brabrand från danmark!

/ wilma 

Av wilma ♥ - 6 juli 2011 11:00

Rödovre (tror det är norskt) - iksund 13:45

KviK sport (svenskt) - iksund 16:05

lycka till ? 

Av wilma ♥ - 5 juli 2011 10:45

Idag börjar matcherna, sjukt spännande! 

ska om några timmar möta ett tyskt lag från berlin. 

vi kommer ta det, såklart? 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 4 juli 2011 19:00

Nu är jag framme i mysiga göteborg! 

ville bara uppdatera, puss & kram 

/ wilma 

Av wilma ♥ - 4 juli 2011 09:01

ja, klockan ett ska laget samlas vid knutan för att sedan ta tåget till partille :DD 

har längtat efter det här så sjukt länge.

jag vaknade halv sju i morse och kunde inte somna om. 

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad detta ska bli kul! 

kommer hem igen på lördag, alltså den nionde.

ni får ha det så tråkigt här hemma! 

jag kommer i alla fall ha det sjukt roligt med både cup och liseberg med laget. 

kommer tidsinställda inlägg! 

/ wilma 


 

Av wilma ♥ - 3 juli 2011 11:48

Alltså förlåt, men jag var nästan helt säker på att jag gjorde ett inlägg igår? 

men tydligen så gjorde jag inte det.

jag har rätt brottom just nu, ska äta & fixa mig sen ska jag till väla. 

ska köpa fotbollsskor, keps, korta mysbyxor och säkert något mer! 

ska dra hejdå! <3 

/ wilma 


 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards