fotobywilma

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av wilma ♥ - 27 juli 2011 11:19

godmorgon bloggen, eller vad jag ska säga.. 

inatt sov jag jus emma, vi sov i hennes gäststuga. 

det var riktigt mysigt, men det stod någon utan för vårt fönster..eller det såg i all fall ut så. Idag ska jag väl vara med emma en stund, sen vet jag inte rikigt. 

vi hittar väl på något roligt skulle jag tro. 

alltså ja har tappat fantasin helt i mitt bloggande som ni kanske har märkt.

har inte alls varit på 'blogg humör' sen jag kom hem från partille.. 

men jag lovar att försöka! 

heeeeejdå ♥

/ wilmaaaaaaaaa


      

sååååå små :D 

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards