fotobywilma

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av wilma ♥ - 4 oktober 2011 21:47

sa vi inte att vi skulle hålla kontakten vilket som? 


har suttit hela eftermiddag med en värmekudde på ryggen.. 

har nog sträckt mig igår, men märkte det först idag på idrotten när jag böjde mig!

så nu har vi smörjt med någon sån här salva, vet inte om det kommer hjälpa men hoppas det iallafall vill vara frisk från det till helgen iallafall. 

imorgon är det ingen träning eftersom det är allsvensk match för herrarna i ov. 

så hela laget ska gå och se den matchen på IH fun!

förra gången var det riktigt roligt!

puss&kram&godnatt ♥


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en tretton årig tjej som älskar att blogga & fotografera. i nästan varje inlägg lägger jag upp en eller flera bilder som jag har tagit.
på fritiden är jag antingen med kompisar eller spelar handboll. hoppas att du gillar min blogg ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

vilken stad är bäst?
 göteborg
 helsingborg
 stockholm
 malmö
 annan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogga - Topplistan

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards